Traplak over

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb vorig jaar een blik traplak gekocht, deze beviel niet > te gladde traptreden; daarna een ander merk gekocht, dat beter was;
mijn vraag is nu: kan ik het 1e blik traplak, nog 0,7 ltr over, nog gebruiken om bijv. een kozijn te schilderen?
 
Ja, al wil je op een kozijn vaak wel een verf met een andere glansgraad/eigenschappen dan een traplak... dus je zal even moeten kijken of dat gewenst is.
 
Als er maar geen korrels in de lak zitten, dan krijg je het niet glad.
 
Nee hoor, geen korrels; het is gewoon matte lak, RAL 9010, alleen vond ik hem iets te glad voor traptreden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Heb je problemen met wachtwoorden of reset, stuur een mailtje naar info a p e n staartje klusidee nl Nog niet geregistreerd? Registreer nu
or Log in via
Back
Bovenaan Onderaan