Ben van plan de voegen te beplakken met wapeningsband en dan te vullen, schuren, voorstrijk en behang erop. Maar die bovenste "voeg" tussen wand en plafond is best groot, twijfel of normale vuller wel hecht omdat het dan grotendeels op de metalen stud komt.