Recent is bij mij de zolderverdieping gerenoveerd, waarbij de vloer niet is meegenomen. In het kader van een hoog zwangere vriendin die de ruimte af wilt hebben ben ik op zoek naar een oplossing om bepaalde gaten te vullen zodat er daarna ondervloer op kan en vervolgens laminaat.
In de praxis werd mijn egalisatie aangeraden, maar ik vraag mij af of dit hier wel de juiste oplossing is.
Het stuk waar de oude vlizotrap zat (zie eerste foto), zou eventueel nog geëgaliseerd kunnen worden, maar vooral het stuk waar de oude schoorsteen is verwijderd twijfel ik of die met egalisatie het beste opgelost is of dat snelbeton/cement beter werkt.
Als iemand mij een handje de goede richting op kan helpen hoor ik het graag.
Alvast bedankt!



In de praxis werd mijn egalisatie aangeraden, maar ik vraag mij af of dit hier wel de juiste oplossing is.
Het stuk waar de oude vlizotrap zat (zie eerste foto), zou eventueel nog geëgaliseerd kunnen worden, maar vooral het stuk waar de oude schoorsteen is verwijderd twijfel ik of die met egalisatie het beste opgelost is of dat snelbeton/cement beter werkt.
Als iemand mij een handje de goede richting op kan helpen hoor ik het graag.
Alvast bedankt!


