Als u toch nog zelf naar de instellingen wilt kijken kan dat als volgt:
houd knop 1 en 2 ingedrukt. In het display staat een C met een getal.
Blijf 1 en 2 vasthouden, verander dit getal met + en - naar 12, er staat dan C 12.
Blijf 1 en 2 vasthouden, druk op knop 3, de Enter knop. De 12 knippert twee keer.
Laat nu pas knoppen 1 en 2 los. Er staat dan weer gewoon de statuscode, normaal 0 (of 3) zonder punt.
Druk nu één keer op knop 1. Er staat nu een 1 met een brandende punt, daarachter de waarde 90 (max aanvoertemp).
Met knop 2 kunt u nu alle parameters door. (blijf nu van de + en - af, met andere woorden niets veranderen als u niet weet wat u doet.) Zie voor de betekenis het boekje 'technische informatie', dat ook op internet staat.
Parameter G geeft een tijd aan dat de CV na het starten laag brandt, normaal is 3 minuten. Als hier iets anders staat moet u dit zeker melden aan degene die automaat komt vervangen.
De volgende keer dat u op knop 1 drukt gaat de punt knipperen, u kunt dan temperaturen uitlezen. Dit heeft u sinterklaasdag ook gedaan. Nummer 2 gaf toen een stabiele, geloofwaardige waarde voor de retour temperatuur.
De volgende keer dat u op knop 1 drukt gaan 2 vertikale streepjes knipperen, u kunt dan het toerental van de ventilator uitlezen. Nu niet van belang.
De volgende keer dat u op knop 1 drukt gaat de 1 knipperen. U kunt dan de laatst opgetreden storing uitlezen. Dit is op sinterklaasdag waarschijnlijk niet gelukt, storing 55 wordt niet beschreven. Als het wel storing 55 is, duidt dit (net als alle niet in het boekje genoemde storingen) aan een probleem in de branderautomaat.
Ik hoop voor u dat het vervangen van de branderautomaat het probleem op lost, en dat u af kunt spreken dat de automaat terug genomen mocht dit het probleem niet zijn.
'k ben erg benieuwd.