Lager vervangen Bauknecht koblenz 4480

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
Wij proberen van onze Bauknecht wasmachine (koblenz 4480) de lagers los te 'slaan'. We hebben al een aantal fikse klappen gegeven, maar er lijkt geen beweging in te krijgen! Nu is mijn vraag: is dit juist het defect of is het 'logisch' dat dit met grof geweld moet gaan?
Alvast hartstikke bedankt voor de hulp!
Groeten!
 
Topic kapen is niet toegestaan.

Kijk eens helemaal onderaan op deze pagina, er komen dan wat mogelijkheden voorbij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Heb je problemen met wachtwoorden of reset, stuur een mailtje naar info a p e n staartje klusidee nl Nog niet geregistreerd? Registreer nu
or Log in via
Back
Bovenaan Onderaan