Goedemorgen toppers!
Ik moet in onze sociale huurwoning de keuken 40cm naar links verplaatsen maar zit mijn hoofd te breken over het leidingwerk. Heb even wat foto’s bijgevoegd ter illustratie. Als ik alles opschuif zal de vaatwasser, die naar de 100cm spoelbakkast komt, precies voor de leidingen komen. Ik weet niet of dit een probleem is, ook gezien de inbouwdiepte van de vaatwasser. Wat zouden jullie in deze situatie doen?
Vraag 2: ik wil de bestaande keuken gaan verlengen en er een L-keuken van maken. De keuken loopt dus door onder het raam. Ja ik weet dat hij voor een deel voor het raam komt maar dat is even niet anders. Alleen kan ik hem niet strak tegen de wand plaatsen omdat de vensterbank 6cm uitsteekt. Ik zit met twee opties in mijn hoofd; óf de vensterbank inkorten óf een inkeping in de achterzijde van de keuken maken. Er moet een inductieplaat voor het raam komen en 2 lade kasten links en rechts. Maar krijg ik die wel dicht als de vensterbank een deel de keuken in komt.
Hopelijk zijn mijn vragen navolgbaar voor jullie en kunnen jullie mij voorzien van wat wijze raad.
Alvast onwijs bedankt!!






Ik moet in onze sociale huurwoning de keuken 40cm naar links verplaatsen maar zit mijn hoofd te breken over het leidingwerk. Heb even wat foto’s bijgevoegd ter illustratie. Als ik alles opschuif zal de vaatwasser, die naar de 100cm spoelbakkast komt, precies voor de leidingen komen. Ik weet niet of dit een probleem is, ook gezien de inbouwdiepte van de vaatwasser. Wat zouden jullie in deze situatie doen?
Vraag 2: ik wil de bestaande keuken gaan verlengen en er een L-keuken van maken. De keuken loopt dus door onder het raam. Ja ik weet dat hij voor een deel voor het raam komt maar dat is even niet anders. Alleen kan ik hem niet strak tegen de wand plaatsen omdat de vensterbank 6cm uitsteekt. Ik zit met twee opties in mijn hoofd; óf de vensterbank inkorten óf een inkeping in de achterzijde van de keuken maken. Er moet een inductieplaat voor het raam komen en 2 lade kasten links en rechts. Maar krijg ik die wel dicht als de vensterbank een deel de keuken in komt.
Hopelijk zijn mijn vragen navolgbaar voor jullie en kunnen jullie mij voorzien van wat wijze raad.
Alvast onwijs bedankt!!





