Honeywell Lyric T6 communicatieprobleem met cv-toestel

Momiep

  • #1
Goedenavond,

Wij hebben een Honeywell Lyric T6 draadloze thermostaat. Deze geeft sinds enkele dagen steeds de melding geen communicatie met cv-toestel. Om gek van te worden. Steeds de stekker erin en uit en na een tijd geeft de thermostaat weer de melding. Wifi verbinding is hier uitstekend. Iemand een idee? Heb al gegoogled. Wel mensen met hetzelfde probleem, maar geen oplossing kunnen vinden.

Kabel in cv-ketel ook al nagekeken. Cv-ketel is voldoende bijgevuld.

Wifi-verbinding tig keer opnieuw ingesteld.

Ik hoop dat iemand de oplossing heeft? Zit nu steeds in de kou.

Groeten,

Monique
 

Walker

Specialist Deuren en Kozijnen
Moderator
  • #2
Als het zo vaak voorkomt bij de Honeywell, dan zou je verwachten dat men daar het probleem herkent en een oplossing biedt.
 

Hharbers

  • #3
ik heb afgelopen week voor iets anders met mijn lyric T6R (draaloze versie van de T6 ) contact gehad met klantenservice via consumentenservice@resideo.com

ik had foto van sticker op onderzijde met de mac code meegestuurd met mail.
Was binnen dag geholpen

wifi vebinding resetten heeft waarschijnlijk geen nut, Zonder wifi doet de thermostaat het ook
Wifiverbinding is enkel nodig om hem te kunnen besturen met je telefoon en om software updates te krijgen

verbinding tussen de kamerthermostaat en ketelmodule loopt via een eigen draadloze verbinding.
misschien is die verstoord door een ander apparaat in je omgeving

verbinding met ketelmodule kun je opnieuw inleren /koppelen
uit handleiding:

Om opnieuw toe te wijzen, reset de ketelmodule en druk voor 3 seconden op de knop.
De LED zal geel knipperen om aan te geven dat toewijzen actief is.
Raak op de thermostaat de 3 streepjes voor 5 seconden aan om in het geavanceerde menu te komen.
Navigeer naar Toewijzen, wis de huidige toewijzing en wijs dan opnieuw toe.
 
Laatst bewerkt:

NickS96

  • #4
Ik heb zojuist met Honeywell gebeld en die geven het volgende aan om een power cycle te doen.

""Zoals net afgesproken aan de telefoon zou ik graag hebben dat u even een powercycle gaat doen van de ketel en de ontvanger. Dat betekent die uit de stopcontact trekken voor een half uurtje en daarna terug insteken. Als het daarna nog steeds niet werkt laat mij iets weten!""

Hopelijk is het hiermee verholpen.
 

Auto-Geen

  • #5
De ontvanger bij de ketel een stuk verplaatsen wil wel eens helpen. Zit soms weggestopt tussen leidingen waar het signaal van de thermostaat te zwak is.
 

Momiep

  • #6
Hartelijk bedankt voor de reacties tot nu toe! Ik bovenstaande tips vanavond proberen en laat weten of ik het kan oplossen met één van de tips.
Groeten, Monique
 

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu