Een jaar terug hebben we de oude vaillant laten vervangen door een Remeha 28C met een Honeywell Chromoterm thermostaat.
Vandaag de afrekening van het gasbedrijf gekregen. Meterstanden zijn correct.
We verwachtten een kleine daling...Helaas..een toename op jaarbasis van 600 kubieke meter gas.
Wie heeft een idee wat hiervan de oorzaak is? Er zijn geen veranderingen in ons CV gebruik en geen extra toestellen of veranderd gebruikerspatroon.
Remeha verwijst naar het toegenomen comfort en wijst de thermostaat en modelueerbaarheid als oorzaak aan.
Honeywell kan geen reden opgeven, maar verwerpt idee dat hun product aan de oorzaak ligt.
Aan de CV zijn wel al volgende herstellingen onder garantie uitgevoerd (na eerdere klachten ivm niet opwarmen van de woning)
- Honeywell kamerthermostaat vervangen
- Driewegklep Remeha vervangen
Dank voor jullie mening!
Vandaag de afrekening van het gasbedrijf gekregen. Meterstanden zijn correct.
We verwachtten een kleine daling...Helaas..een toename op jaarbasis van 600 kubieke meter gas.
Wie heeft een idee wat hiervan de oorzaak is? Er zijn geen veranderingen in ons CV gebruik en geen extra toestellen of veranderd gebruikerspatroon.
Remeha verwijst naar het toegenomen comfort en wijst de thermostaat en modelueerbaarheid als oorzaak aan.
Honeywell kan geen reden opgeven, maar verwerpt idee dat hun product aan de oorzaak ligt.
Aan de CV zijn wel al volgende herstellingen onder garantie uitgevoerd (na eerdere klachten ivm niet opwarmen van de woning)
- Honeywell kamerthermostaat vervangen
- Driewegklep Remeha vervangen
Dank voor jullie mening!