A autberto Vandaag om 12:26 #1 Goede middag Sinds vanochtend blinkt, in een regelmatig interval, alle symbolen van mijn Magnetroon. Verder (denk ik) doet het goed. Iemand een idee wat zou kunnen zijn voordat ik de display bestel? Alvast bedankt.
Goede middag Sinds vanochtend blinkt, in een regelmatig interval, alle symbolen van mijn Magnetroon. Verder (denk ik) doet het goed. Iemand een idee wat zou kunnen zijn voordat ik de display bestel? Alvast bedankt.