Hallo vervend klussers,
Langzaam beginnen we aan de opbouw fase en isolatie fase. Echter zit mij een muur niet helemaal lekker en kom ook niet echt tot een goede oplossing. De slaapkamer muur is een steensmuur (denk ik) welke ooit gestuct is maar verder geen isolatie heeft. Deze zou ik graag willen isoleren maar dan kan de deur niet meer volledig open, aangezien het deurkozijn van de slaapkamer deur (foto 2) op een nogal ongunstige plek zit. Iemand tips of ideeën?




Langzaam beginnen we aan de opbouw fase en isolatie fase. Echter zit mij een muur niet helemaal lekker en kom ook niet echt tot een goede oplossing. De slaapkamer muur is een steensmuur (denk ik) welke ooit gestuct is maar verder geen isolatie heeft. Deze zou ik graag willen isoleren maar dan kan de deur niet meer volledig open, aangezien het deurkozijn van de slaapkamer deur (foto 2) op een nogal ongunstige plek zit. Iemand tips of ideeën?



