Beschadigde muur behangen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag hem ik het behang van de muur afgetrokken. Nu trok ik hier vaak een laagje(verflaag denk ik?) bij mee.
Kan ik hier gewoon weer overheen behangen, of moet ik dit er allemaal af krabben?
124576_IMG_20191116_112516_1.jpg

124576_IMG_20191116_112525_2.jpg
 
Los zittende delen wegsteken met een gebruikt plamuurmes, dan schuren met korrel 120 tot er geen randje meer voelbaar is.
Met strijklicht wordt het heel moeilijk dit onzichtbaar weg te werken, gewoon kijken hoe het resultaat wordt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Heb je problemen met wachtwoorden of reset, stuur een mailtje naar info a p e n staartje klusidee nl Nog niet geregistreerd? Registreer nu
or Log in via
Back
Bovenaan Onderaan