72330 update programa begint niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal
ik heb een AEG lavamat 72330 update met pnc 914 002 051 00 s/n 02811305 . Het probleem is als volgt:
wasmachine wil niet beginnen met zijn was programma ,hij doet alleen maar effe waterpomp laten draaien, en gaat dan op storing,
wat mij er bij op valt is als het lampje groen is van de deur (en de deur is dicht) en de wasmachine wil beginnen blijft het lampje van de deur groen en op dat moment stopt het programma en springt op storing HET lampje van de deur wordt dan weer rood daar na brandt het lampje helemaal niet meet en knippert de start/stopt knop

hier op vermoede ik dat de schakelaar van de deur is
Wie heeft er meer ervaring in!

VRAAG WIE WEET hoe ik deze moet uitlezen voor een storings code te krijgen en wie een storingstabel heeft.

mvgr ronald

-Schakel de programmaknop in de UIT positie.
-Houd de toetsen voorwas en inweken ingedrukt,
-Draai de programmaknop naar de 95 graden positie,
-Wacht tot dat de programma-verloopleds oplichten,
-Laat nu de twee toetsen los,
-Draai de programmaknop naar de voorlaatste positie (centrifugeren)
-Je kan nu, indien aanwezig, de foutcode uitlezen.
Om deze te wissen, draai de programmaknop naar de laatste positie (kort centrifugeren) en houd de toetsen inweken en voorwassen ingedrukt, totdat de programma-verloopleds oplichten, hierna de twee toetsen weer loslaten.
-Draai de programmaknop nu weer naar de UIT positie.
Let op: als de machine in het diagnosesysteem staat, druk dan beslist geen andere toetsen in! Hierdoor kan de besturing ontregeld raken.

Hallo henny

de wasmachine werkt weer ,de deurschakelaar was defect en door wasmachine te Resten zoals beschreven werkt alles weer .
dit vindt mijn zoontje van 3 maanden zeker heel fijn .
alvast hartelijke bedankt voor de info.

mvgr ronald

Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Heb je problemen met wachtwoorden of reset, stuur een mailtje naar info a p e n staartje klusidee nl Nog niet geregistreerd? Registreer nu
or Log in via
Back
Bovenaan Onderaan