7 pollige autostekker

Hallo,

Het snoer van de fietsendrager zat klem bij het klappen en daarmee bleek ik de stekkertjes eruit getrokken te hebben. zie foto.

Op internet kon ik gelukkig plaatjes vinden van hoe het aangesloten moet worden. Echter mis ik de blauwe. nr 2. Dat is zo'n holle.

Voor de zekerheid vraag ik hier even of ik het zo allemaal gewoon in orde is. Ik vraag mij af waarom ik geen blauw stekkertje heb, terwijl dit op alle tekeningen wel staat.

bij voorbaat dank

download (4).jpg IMG_20220503_170001.jpg IMG_20220503_165955.jpg

Voor een aanhanger heb je vaak geen constante stroomdraad nodig of je moet er een koelkastje oid. in willen zetten .
Voor een fietsdrager geldt hetzelfde waarom zo je daar een constante spanning nodig hebben?
Kan zijn dat er laders zijn die je elektrische fiets tijdens het rijden al weer opladen maar anders kan ik zo geen toepassing bedenken om continu spanning nodig te hebben.

Als je dus de stekker in de auto steekt en je mistlamp gaat meteen branden op je aanhanger of drager dan weet je dat je nog een aansluiting op je auto hebt met een continue spanning.

Dan moet je fietsendrager wel voorzien zijn van een mistachterlicht.
De mijne is bijvoorbeeld te oud.

Ik heb dan geen mistachterlicht denk ik. want ik heb geen draadje voor de 2. Overigens is de drager een jaartje of 8 schat ik zo.

bedankt voor de reacties

trouwens gewoon uit nieuwsgierigheid, waarom heb ik holle puntjes en niet holle puntjes? Waarom is dat zo ontworpen? Ja ik heb helemaal geen verstand van elektra...

Login

Je wachtwoord vergeten?
Heb je problemen met wachtwoorden of reset, stuur een mailtje naar info a p e n staartje klusidee nl Nog niet geregistreerd? Registreer nu
or Log in via
Back
Bovenaan Onderaan