3-aderige kabel verlengen...............

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een computer met toebehoren in de huiskamer staan, deze staat tegen de trapkast-muur aan, mijn electra loopt met een verlengkabel onder de deur naar mijn pc toe ( ik had dit even zo gedaan omdat ik de pc nodig had tijdends de verbouwing/inrichting van mijn nieuwbouwhuis)

De stroom haal ik uit de trap-kast, echter wil ik dit wat strakker weg-werken ( via de binnenkant langs de deurpost en dan een gaatje in de tussenmuur ) maar de verleng-kabel is te kort, hoe kan ik dit het beste op een veilige manier verlengen, ik begrijp dat kroonstenen een beetje achterhaald zijn.

Grtz J.

Snoeren of kabels kan je per meter kopen. Stekkers er aan en klaar is Kees. Toch.
*wgb*

Niet met verlengsnoeren en knoonsteentjes gaan knoeien maar op een deugdelijke manier een geaarde wandcontactdoos nabij de computer monteren. Dit doe je door middel van lasdozen, installatiedraad en steeklasklemmen. Hoe precies staat ook uitgelegd in de kluswijzers in de stickies bovenaan in deze rubriek.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Heb je problemen met wachtwoorden of reset, stuur een mailtje naar info a p e n staartje klusidee nl Nog niet geregistreerd? Registreer nu
or Log in via
Back
Bovenaan Onderaan