2 thermostaten op Ecomline

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben erg benieuwd welk resultaat volgt uit de gedachtengang die Rob van Wijk losmaakte over 2 thermostaten op een Ecomline

m.i. is zo'n Nefit Ecomline moeilijk te sturen en ik wil ook 2 thermostaten
op 1+2 stoomt ie onafgebroken door
op 3+4 (mod) reageert niet

Ten eerste wie is R v Wijk :?

Ten tweede u kunt maar 1 thermostaat te gelijk aansluiten/gebruiken.

Hier ben ik het niet helemaal mee eens Utreg.

Ligt aan het doel waarvoor er twee thermostaten gemonteerd worden.

De Moduline 30 als WA regeling gebruiken en de tweede aan/uit thermostaat voor bv een met een thermostaat aangestuurde luchtverwarmer gebruiken.

Zodat de gehele installatie werkt met thermostaatkranen en extern met een hoge watertemperatuur kort durend een LVW aangestuurd wordt.

Tijdens het hoog signaal van een aan/uit thermostaat werkt de mod 30 niet modulerend, als de aan/uit thermostaat uit is neemt de mod 30 het weer over.

Het kan dus wel maar voor welk doel wil je het gebruiken is dan de vraag.

Vr Gr.

En idd wie is die persoon?

Ik heb het nog niet meegemaakt 2 thermostaten,dus je zal wel gelijk hebben CVolieboy :wink:

Als je in de winter een huis moet verwarmen en in de zomer een zwembad gaat dit uitstekend met een open-therm thermostaat voor het huis en een aan-uit thermostaat voor het zwembad.

Mvg Vollenhove

Merken verwijderd, mod.

Ik heb zelf op een ecomline een 2de thermostaat (t87f) als vorstbeveiliging naast het toestel hangen,en in de woonkamer een moduline 3.het werkt perfekt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Heb je problemen met wachtwoorden of reset, stuur een mailtje naar info a p e n staartje klusidee nl Nog niet geregistreerd? Registreer nu
or Log in via
Back
Bovenaan Onderaan