R Robbieklus 24 apr 2006 #1 Bestaat er een klik aan klik uit systeem voor 12 volt installaties? Ik denk hier aan gebruik in caravan etc.
Bestaat er een klik aan klik uit systeem voor 12 volt installaties? Ik denk hier aan gebruik in caravan etc.
Ronald42 24 apr 2006 #2 Ja dat bestaat dat heet een schakelaar. Sorry maar U zult Uw vraag even moeten verduidelijken hier kunnen we niet veel mee.
Ja dat bestaat dat heet een schakelaar. Sorry maar U zult Uw vraag even moeten verduidelijken hier kunnen we niet veel mee.
T Trappist 24 apr 2006 #3 Vraagsteller bedoelt kennelijk een systeem met draadloos gestuurde schakelaars; ikzelf heb zoiets op 12v nog niet gezien.
Vraagsteller bedoelt kennelijk een systeem met draadloos gestuurde schakelaars; ikzelf heb zoiets op 12v nog niet gezien.
Dingena 24 apr 2006 #4 Het originele systeem heeft dit niet, maar met andere merken ben ik niet bekend. Vraag het anders eens na bij een verkooppunt.
Het originele systeem heeft dit niet, maar met andere merken ben ik niet bekend. Vraag het anders eens na bij een verkooppunt.