Hoe zet ik een rolsteiger op "slot"?

Arievdberg

  • #1
Om de kozijnen af te schrappen en daarna te verven, de gescheurede latei te vervangen , de vogen opnieuw te voegen ede willen we bij het huis van mijn dochter onze eigen rolsteiger plaatsen ( 1.20*2.50)
Ze woont er dus niet in, dus staat de rolsteiger onbeheert .
Het voordeel ( makkelijk en snel in elkaar zetten) wordt dus nu ook een nadedel.
Iemand suggesties hoe ik een rolsteiger op slot kan zetten ?
 

Fiesiekus

  • #2
Ik zie wel eens dat de onderdelen met kettingsloten aan elkaar worden gezet. Kan je 'm aan een boom o.i.d. vastzetten?
 

Arievdberg

  • #3
Het is aan de achterkant van het huis en daarna ana de voorkant ( ook afbrande, verven en latei vervangen). Er staan geen boemen

Ik had ook al aan een ketting gedacht met een stevig slot maar wellicht andere opties ( betonscharen hebben weinig medelijden met kettingen)
 

Azijnpisser

  • #4
Tegen betonscharen kan niets op, behalve een hele gemene Rottweiler...

Meestal worden die dingen met een dikke metalen kabel aanelkaar geregen, en dan aan iets anders vastgezet.

Beugelsloten zijn aardig betonschaar-proof, maar hebben slechts een beperkte lengte (ik vraag me zelfs af of ze de afzonderlijke delen van de steiger kunnen omklemmen)
 

Gekske

  • #5
Ring keilbout in de muur met daaraan een dik slot. Kryptonite kun je niet zomaar door knippen, boven aan vast maken en onderaan helpt ook.

Als deze echt snel in en uit elkaar is dan zou ik zeggen even de steiger weghalen als je klaar bent om te voorkomen dat anderen uw bezitting meenemen.

Andere voorwerpen aan de steiger maken helpt ook. Beugelslot en hek / brommer / fiets heb je geen boom nodig. Zorg ervoor dat het niet 123 mee te nemen is dan zullen ze de steiger wel laten staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu