Zachtboard

Is het correct dit te beschouwen als niet asbestverdacht?
Lijkt me armstrong plaat? Is zeer zwak (knakt meteen dubbel). Lijkt ook te branden en bij nat maken valt het helemaal snel uit elkaar.


20260405_161537.jpg
20260405_161042 (1).jpg
20260405_162003 (1).jpg
 
Klopt, dit is een recente systeemplafondplaat en niet asbesthoudend.

Ziet eruit als model "Tatra".
 

Login

Je wachtwoord vergeten?
Heb je problemen met wachtwoorden of reset, stuur een mailtje naar info a p e n staartje klusidee nl Nog niet geregistreerd? Registreer nu
or Log in via
Back
Bovenaan Onderaan