Heb het forum bekeken maar dat ging meer over de bevestiging aan de rails.
Ik heb een al wat ouder zonnescherm. Mijn ene knikarm heeft bij het middelste scharnier punt het probleem dat de pin er een kleine cm onderuit komt en daardoor uit het bovenste oog is en doorhangt.
Ik heb geprobeerd om de boel op 1 lijn te krijgen en hem terug te slaan, maar dat lukt niet.
Hoe kan dit egenlijk los komen? Zie niks van een borgring oid ook.
Is er manier om dit te repareren? Misschien de arm los halen aan de voorste rail, zodat er minder druk op staat?
En hoe voorkom ik dan dat het weer gebeurt.
Hopelijk heeft iemand wat goede tips, bedankt.

Ik heb een al wat ouder zonnescherm. Mijn ene knikarm heeft bij het middelste scharnier punt het probleem dat de pin er een kleine cm onderuit komt en daardoor uit het bovenste oog is en doorhangt.
Ik heb geprobeerd om de boel op 1 lijn te krijgen en hem terug te slaan, maar dat lukt niet.
Hoe kan dit egenlijk los komen? Zie niks van een borgring oid ook.
Is er manier om dit te repareren? Misschien de arm los halen aan de voorste rail, zodat er minder druk op staat?
En hoe voorkom ik dan dat het weer gebeurt.
Hopelijk heeft iemand wat goede tips, bedankt.
