Al enige tijd ontbreken er bij mij 3 zenders uit mijn zenderpakket van Ziggo.
Zelf al een aantal stappen ondernomen maar dit heeft nog niet tot het gewenste resultaat geleidt! Zoals:
TV stroomloos gemaakt (> 3x)
C1 module gedemonteerd/gemonteerd (> 3x)
Smart card gedemonteerd/gemonteerd (> 3x)
Zenders herinstalleren (> 3x)
In maart j.l. gebeld met Ziggo en het probleem voorgelegd, maar medewerker kon geen monteur inplannen dit i.v.m. coronacrisis, ok begrijpelijk.
Nu we een aantal weken verder zijn, vorige wederom gebeld met Ziggo, medewerker gaf aan dat hoogstwaarschijnlijk de coaxkabel de boosdoener zou zijn, wij sturen u een nieuwe op.
Maar na montage van de nieuwe coaxabel, helaas geen resultaat!
Wederom met Ziggo gebeld en de procedures weer doorlopen, maar geen resultaat!
Ook deze medewerker gaf aan geen monteur te kunnen inplannen/sturen, informatie hierover vindt u op onze Ziggo site, aldus de medewerker?! Maar wordt hier ook niet veel wijzer van.
Iemand enig idee wat dit kan zijn ...?
Hoor het graag.
Groet, John.
Zelf al een aantal stappen ondernomen maar dit heeft nog niet tot het gewenste resultaat geleidt! Zoals:
TV stroomloos gemaakt (> 3x)
C1 module gedemonteerd/gemonteerd (> 3x)
Smart card gedemonteerd/gemonteerd (> 3x)
Zenders herinstalleren (> 3x)
In maart j.l. gebeld met Ziggo en het probleem voorgelegd, maar medewerker kon geen monteur inplannen dit i.v.m. coronacrisis, ok begrijpelijk.
Nu we een aantal weken verder zijn, vorige wederom gebeld met Ziggo, medewerker gaf aan dat hoogstwaarschijnlijk de coaxkabel de boosdoener zou zijn, wij sturen u een nieuwe op.
Maar na montage van de nieuwe coaxabel, helaas geen resultaat!
Wederom met Ziggo gebeld en de procedures weer doorlopen, maar geen resultaat!
Ook deze medewerker gaf aan geen monteur te kunnen inplannen/sturen, informatie hierover vindt u op onze Ziggo site, aldus de medewerker?! Maar wordt hier ook niet veel wijzer van.
Iemand enig idee wat dit kan zijn ...?
Hoor het graag.
Groet, John.