Eiken trap behandelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Naar ons nieuwe souterrain hebben we een eiken trap aan laten leggen.Ik heb die gisteren behandeld met Avis PU Siegel zijdeglans. Dat is op zich kleurloos (en goed spul), maar hier valt het geheel toch wel erg donker uit. Beetje vergelijkbaar met een "antieke" kast. We willen het effect van lichter eiken. Hoe moet ik dat aanpakken. Omdat ik met pensioen ben wil ik de oude laag er wel even af schuren. Tijd genoeg!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Heb je problemen met wachtwoorden of reset, stuur een mailtje naar info a p e n staartje klusidee nl Nog niet geregistreerd? Registreer nu
or Log in via
Back
Bovenaan Onderaan