[Brandt WTL1261D] Schoepen los van afvoerpomp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Sinds vandaag ratelt de pomp van mijn Brandt WTL1261D bovenlader wasmachine. Na de machine te hebben laten leeglopen de dop van de pomp geopend, de schoepen waren helemaal losgekomen van de pomp, zie ook de foto's. Is dit nog te repareren of is het beter een nieuwe pomp te kopen?

Alvast bedankt

125181_IMG_20190917_210527_2.jpg
125181_IMG_20190917_210535_1.jpg
125181_IMG_20190917_211327_1.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Heb je problemen met wachtwoorden of reset, stuur een mailtje naar info a p e n staartje klusidee nl Nog niet geregistreerd? Registreer nu
or Log in via
Back
Bovenaan Onderaan