De titel zegt het eigenlijk al. Wij hebben ons hele huis de oude ramen en deuren laten vervangen door kunstof. In het begin redelijk tevreden over het resultaat.
Ik heb al een aantal keren contact gehad met degene die het kunstof heeft geplaatst. Wat kleine dingetjes, beschadigen etc. Maar er komt elke keer wel weer wat anders aan het licht. Nu zijn we erachter gekomen dat de raamdorpel helemaal los onder het raam hangt. De hor bij de schuifpui is de verkeerde richting uit gemonteerd. We zijn eigenlijk sinds begin dit jaar al bezig en nog steeds niet klaar. En ik wil absoluut niet als een zeurende klant overkomen maar het is een aardige klap geld geweest die het gekost heeft. En ik ben niet snel ontevreden maar nu kan ik niet anders dan concluderen dat er een aantal zaken niet goed zijn gedaan.
Een paar weken geleden is er een monteur geweest voor de voordeur, daar zat heel veel speling op als hij op slot zat. Je kon de voordeur nog makkelijk een paar cm naar binnen duwen zegmaar. Monteur heeft de voordeur opnieuw afgesteld en sloot beter af. Tot het weer veranderde en het wel heel koud werd in de hal, toen heb ik ontdekt dat bij de scharnier kant van de voordeur de tocht gewoon naar binnen komt. Weer een monteur erbij en die vertelde dat de deur gewoon rondom netjes sloot en dat ik het nog maar eens moest controleren. Nouja je raad het wel, wel weer tocht.
Mijn vraag is wat hier nu mee te doen, wij hebben niet het idee dat we erg serieus worden genomen door degene die het kunstof heeft geplaatst. Gewoon doorgaan met vragen of is er een andere manier om dit aan te pakken? We zijn er na 1 jaar wel een beetje klaar mee.
Ik heb al een aantal keren contact gehad met degene die het kunstof heeft geplaatst. Wat kleine dingetjes, beschadigen etc. Maar er komt elke keer wel weer wat anders aan het licht. Nu zijn we erachter gekomen dat de raamdorpel helemaal los onder het raam hangt. De hor bij de schuifpui is de verkeerde richting uit gemonteerd. We zijn eigenlijk sinds begin dit jaar al bezig en nog steeds niet klaar. En ik wil absoluut niet als een zeurende klant overkomen maar het is een aardige klap geld geweest die het gekost heeft. En ik ben niet snel ontevreden maar nu kan ik niet anders dan concluderen dat er een aantal zaken niet goed zijn gedaan.
Een paar weken geleden is er een monteur geweest voor de voordeur, daar zat heel veel speling op als hij op slot zat. Je kon de voordeur nog makkelijk een paar cm naar binnen duwen zegmaar. Monteur heeft de voordeur opnieuw afgesteld en sloot beter af. Tot het weer veranderde en het wel heel koud werd in de hal, toen heb ik ontdekt dat bij de scharnier kant van de voordeur de tocht gewoon naar binnen komt. Weer een monteur erbij en die vertelde dat de deur gewoon rondom netjes sloot en dat ik het nog maar eens moest controleren. Nouja je raad het wel, wel weer tocht.
Mijn vraag is wat hier nu mee te doen, wij hebben niet het idee dat we erg serieus worden genomen door degene die het kunstof heeft geplaatst. Gewoon doorgaan met vragen of is er een andere manier om dit aan te pakken? We zijn er na 1 jaar wel een beetje klaar mee.