2 soorten dakpannen

Wij zijn onze schuur aan het renoveren, maar nu ligt er een RBB Neroma dakpan op de schuur, wij hebben hier genoeg goede van om 1 dakvlak (zadeldak) mee te bedekken, en nog een hele hoop sneldekkers en wat andere pannen staan.

Is het mogelijk om aan de ene kant van de schuur de RBB Neroma pan te leggen en op het andere dakvlak bijv. sneldekkers? Zijn er nog dingen waar we dan op moeten letten evt.?

Oke, we zitten erover te denken om de andere kant met Sneldekkers te doen, en deze tzt te vervangen voor een groendakpan. Deze zitten alle 3 wel aardig rond hetzelfde gewicht volgens mij.

Betonnen dakpannen gaan rond de 40 jaar mee.
Als ze er al een tijdje liggen en al wat slijtage hebben, dan zou ik over nieuwe nadenken.
Nu kost het je alleen materiaal en een puincontainer. Later moet je ook weer andere kosten maken.

• Like
Waarderingen: H0318
dat ze zo'n 40 jaar meegaan wist ik idd, maar er is al een deel een keer vervangen, de nieuwere houden we, dat is dus genoeg voor nog 1 dakvlak, en voor de andere willen we dus wat anders verzinnen. Bedankt voor je tip verder wel!

• Like
Waarderingen: Jackd

Gerelateerde klussen

Login

Je wachtwoord vergeten?
Heb je problemen met wachtwoorden of reset, stuur een mailtje naar info a p e n staartje klusidee nl Nog niet geregistreerd? Registreer nu
or Log in via