Welke VLEK niet te verwijderen

Sniffertje

  • #1
Heb een vlek in mijn vloerbedekking zitten, nu wil ik hier een professioneel bedrijf voor inhuren, die zeggen dat ze er bijna elke vlek eruit krijgen.

Ik zou graag willen weten wat voor soort vlekken absoluut nooit meer verwijderd kunnen worden.

of is er altijd alles gewoon uit te krijgen, dan is er geen probleem.
 

-stuffie-

  • #2
En waarom wil je dat weten dan? Wil je ze pesten ofzo?
 

Sniffertje

  • #3
Om te beoordelen of het zin heeft om een bedrijf te laten komen, het is namelijk geen goedkoop geintje.
 

-stuffie-

  • #4
Is het niet makkelijker om te vertellen waar die vlek van is en te vragen hoe deze eruit te krijgen is?

Op de vraag "welke vlekken zijn niet te verwijderen" krijg je denk ik geen antwoord.
 

Sniffertje

  • #5
Ik heb geen idee wat voor vlek het is. Ik weet hoe hij er uit ziet, en dat is vrij donker.
 

-stuffie-

  • #6
Dus als ik het goed begrijp weet je niet wat voor vlek het is, maar als je weet welke vlekken niet verwijderd kunnen worden, dan weet je ook of je een bedrijf moet laten komen...

Ik vind het maar vaag.
 

Sniffertje

  • #7
Ik ga er van uit dat er in principe alles verwijderd kan worden, maar ik heb het idee dat het smeer, olie, inkt of iets dergelijks is. Het is een donkere vlek.

Het kost een hoop geld, en vraag me dan af of het wel verstandig is om ze te laten komen en om niet gewoon meteen te vervangen.
 

Toon

  • #8
Als je nu weet wat het kost, of je kunt daar altijd naar informeren, dan moet je zelf maar de overweging maken om het wel dan niet te laten doen.
 

-stuffie-

  • #9
En informer meteen of je moet betalen als ze de vlek niet kunnen verwijderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu