Nieuw onderwerp Reageren
Tinteltoet

Tinteltoet op 21 Juli 2009, 09:20   Verlijmde deurknopjes op commodekastje
Hoi allemaal,
ik ben een grenen commode kastje aan het schuren maar nu zitten de deur en lade knopjes verlijmd. (waarschijnlijk met lijmkit). wie weet een goede manier om ze er redelijker wijs af te krijgen? ik wil ze namelijk vervangen.

Klusservice Klusidee
Klusservice Klusidee

Klusidee helpt je met het vinden van een klusoplossing! Kom je er zelf niet uit en heb je een vakman nodig schakel dan de klusservice van Klusidee in. Direct een vakman inschakelen

Fiesiekus
Vaste Beantwoorder

Fiesiekus op 21 Juli 2009, 10:43  
Met het blad van een lange ijzerzaag. Wikkel dat aan één kant in een doeken en zaag langs de deur/lade de knop eraf. Wat er nog achterblijft aan lijmresten: wegschuren
Tinteltoet

Tinteltoet op 21 Juli 2009, 12:11   Antwoord op idee
Dat is een goed idee, dat ga ik proberen. dank je wel
Jan
Algemeen beantwoorder Moderator

Jan op 21 Juli 2009, 17:01  
Met een zaagje de knop iets inzagen, een schroevendraaier in de gleuf en draaien, de knop breekt zo in stukken en u hebt geen risico van beschadigingen van het zaagblad op de frontjes.
Tinteltoet

Tinteltoet op 21 Juli 2009, 17:50  
Ik heb vanmiddag de knopjes er af gezaagd. Het ging heel snel nog wel. Heb een klein beetje plamuur moeten gebruiken hier en daar. maar na het schuren van de deurtjes en laatjes is het resultaat er mooi op geworden. De beschadigingen die er nog zichtbaar van zijn, worden door de verf mooi onzichtbaar. De knoppen zaten ingefreesd en verlijmd in het hout. dank voor de tips! ik ga verder met schuren en lakken. Very Happy
Fiesiekus
Vaste Beantwoorder

Fiesiekus op 21 Juli 2009, 18:33  
Goed gedaan thumb up
Naar boven
Nieuw onderwerp Reageren
Pagina 1 van 1

Klusadvies: Verlijmde deurknopjes op commodekastje

Klusadvies: Verlijmde deurknopjes op commodekastje
Gerelateerde onderwerpen Reacties Laatste Bericht
Kastje opknappen met deurknopjes 1 21 April 2009, 20:43