Hoi
Ik heb een tijdje rondgezocht en ben stap voor stap gaan kijken hoe ver ik kon komen met behulp oa dit forum.
Ik heb een wta3200 , ding heeft altijd perfect gedraaid en paar weken geleden kwam ik thuis was ie uitgesprongen , was stonk en was dus niet droog.
Daarna wilde die niet meer aan, ik heb zo goed en zo kwaad als het ging het stof eruit gezogen (via de slangaansluitingen) dat had ik gelezen als tip waarom hij af zou slaan.
Helaas heeft dat niet mogen baten , heb verschillende keren geprobeerd hem uit elkaar te halen maar miste een paar dingen waarom ie niet uit elkaar wilde..
Naja ook dat heb ik onder de knie gekregen..
Toen las ik over de schakelaar ingedrukt houden , en waarempel , dan doet hij het wel.
Ik heb hem vandaag wederom opengeschroefd , heb de deurschakelaar even tussen het circuit uitgehaald, helaas nog steeds hetzelfde ....
Heb hem nu ook even helemaal uitgezogen , maar hij zag er nog erg netjes uit van binnen , dus dat viel eigenlijk wel mee.
Die schakelaar kost 35-40 euro , is geen astronomisch bedrag als hij dan gemaakt is :)
Kan ik de schakelaar zelf ook overbruggen om te zien of het werkelijk de schakelaar is ??
Is er iemand die dat weet en me dan ook kan vertellen welke draden ik daar voor moet hebben (als het uberhaupt kan natuurlijk)
Er stond een post op het forum met ongeveer hetzelfde euvel, de reactie daar was vermoedelijk schakelaar en dan zie je nooit meer een reactie :)
ben benieuwd
Ik heb een tijdje rondgezocht en ben stap voor stap gaan kijken hoe ver ik kon komen met behulp oa dit forum.
Ik heb een wta3200 , ding heeft altijd perfect gedraaid en paar weken geleden kwam ik thuis was ie uitgesprongen , was stonk en was dus niet droog.
Daarna wilde die niet meer aan, ik heb zo goed en zo kwaad als het ging het stof eruit gezogen (via de slangaansluitingen) dat had ik gelezen als tip waarom hij af zou slaan.
Helaas heeft dat niet mogen baten , heb verschillende keren geprobeerd hem uit elkaar te halen maar miste een paar dingen waarom ie niet uit elkaar wilde..
Naja ook dat heb ik onder de knie gekregen..
Toen las ik over de schakelaar ingedrukt houden , en waarempel , dan doet hij het wel.
Ik heb hem vandaag wederom opengeschroefd , heb de deurschakelaar even tussen het circuit uitgehaald, helaas nog steeds hetzelfde ....
Heb hem nu ook even helemaal uitgezogen , maar hij zag er nog erg netjes uit van binnen , dus dat viel eigenlijk wel mee.
Die schakelaar kost 35-40 euro , is geen astronomisch bedrag als hij dan gemaakt is :)
Kan ik de schakelaar zelf ook overbruggen om te zien of het werkelijk de schakelaar is ??
Is er iemand die dat weet en me dan ook kan vertellen welke draden ik daar voor moet hebben (als het uberhaupt kan natuurlijk)
Er stond een post op het forum met ongeveer hetzelfde euvel, de reactie daar was vermoedelijk schakelaar en dan zie je nooit meer een reactie :)
ben benieuwd