Vintage racefiets opknappen

Hallo!

Ik wil deze racefiets opknappen. Zoals op de foto te zien is, is de cassette nogal verroest. Het is een merk waar ik geen nieuwe cassette afhaler voor kan vinden, (laat staan een nieuwe cassette). Is er een andere manier om de cassette eraf te halen en er een nieuwe op te zetten? Of moet ik dan het hele wiel vervangen?

Andere tips voor het opknappen van racefietsen hoor ik ook graag!

Alvast bedankt!



IMG-20260623-WA0019.jpg

IMG-20260623-WA0020.jpg
 

Login

Je wachtwoord vergeten?
Heb je problemen met wachtwoorden of reset, stuur een mailtje naar info a p e n staartje klusidee nl Nog niet geregistreerd? Registreer nu
or Log in via
Back
Bovenaan Onderaan