Onze koelkast (type SR-S2028C) is verleden jaar al een keer stuk gegaan, ook bij ons koelde hij niet meer en ook vriezen deed hij niet meer. Dit viel buiten de garantie. We hebben deze toen laten repareren via Samsung service (HAS B.V) maar hetzelfde probleem is weer terug.
Ik lees dat meerdere mensen de koelkast hoorden brommen en dat dit verdween als je de deur open deed, wij hadden dit ook. De oplossing bij de vorige reparatie was het vervangen van de temperatuurbeveiliging en de ontdooisensor.
Ik heb meegekeken met de monteur en ik zag dat hij in het koelgedeelte in het midden een paneel weg haalde waarachter de 2 onderdelen zaten die vervangen werden, die oude hebben we bewaard. Nu lijkt me dit niet zo ingewikkeld, maar waar kan ik een thermal fuse en een sensor assembly te pakken krijgen?
Helaas kan ik niet zo gauw op de oude onderdelen zien of er een soort van serienummer of type aanduiding is.
Ik lees dat meerdere mensen de koelkast hoorden brommen en dat dit verdween als je de deur open deed, wij hadden dit ook. De oplossing bij de vorige reparatie was het vervangen van de temperatuurbeveiliging en de ontdooisensor.
Ik heb meegekeken met de monteur en ik zag dat hij in het koelgedeelte in het midden een paneel weg haalde waarachter de 2 onderdelen zaten die vervangen werden, die oude hebben we bewaard. Nu lijkt me dit niet zo ingewikkeld, maar waar kan ik een thermal fuse en een sensor assembly te pakken krijgen?
Helaas kan ik niet zo gauw op de oude onderdelen zien of er een soort van serienummer of type aanduiding is.