Hallo,
Mijn Siemens GSM A52 ontplofte op 27 januari jl. Wij zaten TV te kijken met mijn GSM op de kast en de kast tegen de muur. Toen hoorden wij een SIS geluid met rookontwikkeling.
Wij wisten niet wat wij zagen toen de accu van onze GSM ontplofte met zwarte roet aan de muur.
Wij hebben verschillende foto's gemaakt van het verbrande toestel. De volgende dag hebben wij via de site van Siemens het verhaal gemailed naar de helpdesk van Siemens. Ze hebben het nummer van de accu van ons door gekregen om te bepalen of de accu de originele Siemens accu was. Verder hebben wij niets van ze vernomen. Ik heb de helpdesk een aantal keren gebeld en ik werd verteld dat de accu origineel was. Toen ik vroeg om maatregelen mailde de helpdesk medewerker het volgende:
"Helaas moet ik u melden dat de divisie Mobile van BenQ in januari van het vorige jaar het faillissement aan heeft moeten vragen. Hierdoor is er geen sprake meer van "normale" service. u geeft aan dat uw accu gesmolten (ontploft) is. Normaal gesproken zal BenQ dit voor u bekijken maar hier is geen mogelijkheid meer voor."
Weten jullie hoe ik verder de zaak moet afhandelen. Er zijn toch meer van deze mobieltjes bij andere mensen. Wij hebben geluk gehad dat het toestel niet in onze handen ontplofte of erger nog bij een benzine station.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Mijn Siemens GSM A52 ontplofte op 27 januari jl. Wij zaten TV te kijken met mijn GSM op de kast en de kast tegen de muur. Toen hoorden wij een SIS geluid met rookontwikkeling.
Wij wisten niet wat wij zagen toen de accu van onze GSM ontplofte met zwarte roet aan de muur.
Wij hebben verschillende foto's gemaakt van het verbrande toestel. De volgende dag hebben wij via de site van Siemens het verhaal gemailed naar de helpdesk van Siemens. Ze hebben het nummer van de accu van ons door gekregen om te bepalen of de accu de originele Siemens accu was. Verder hebben wij niets van ze vernomen. Ik heb de helpdesk een aantal keren gebeld en ik werd verteld dat de accu origineel was. Toen ik vroeg om maatregelen mailde de helpdesk medewerker het volgende:
"Helaas moet ik u melden dat de divisie Mobile van BenQ in januari van het vorige jaar het faillissement aan heeft moeten vragen. Hierdoor is er geen sprake meer van "normale" service. u geeft aan dat uw accu gesmolten (ontploft) is. Normaal gesproken zal BenQ dit voor u bekijken maar hier is geen mogelijkheid meer voor."
Weten jullie hoe ik verder de zaak moet afhandelen. Er zijn toch meer van deze mobieltjes bij andere mensen. Wij hebben geluk gehad dat het toestel niet in onze handen ontplofte of erger nog bij een benzine station.
Alvast bedankt voor jullie hulp.