Eerste verflaag komt los

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik woon in een gerenoveerde woning. Ik wilde de muren schilderen met latex maar de verflaag die er al op zat kwam los.
Zover ik kan zien zijn er gipskartonplaten gebruikt. De verf die er op zit poedert niet.ook komt er geen verf af als ik het nat maak. Wel kan Ik daarna de verf er makkelijk afkrabben.helaas beschadig ik dan meteen de kartonnen laag.Ik denk dat er latex is gebruikt.
Hoe kan ik het beste de muur schilderen? En wat doe ik als ik zou kiezen voor vliesbehang?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Heb je problemen met wachtwoorden of reset, stuur een mailtje naar info a p e n staartje klusidee nl Nog niet geregistreerd? Registreer nu
or Log in via
Back
Bovenaan Onderaan