1 radiator wordt niet warm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er zijn verschillende binnenwerken te plaatsen bij deze kranen met elk een eigen doorlaat.
Misschien een verwisseling van een grote en een kleine radiator.
Omdat het om een nieuw huis gaat denk ik aan mischien een verstopping in de leiding, in kunststof uitgevoerd een knik.
Als je een verdeelblok hebt kan daar de afsluiter dicht staan van de betreffende radiator.

Je zal denk ik te raden moeten gaan bij de bouwer.

Ik heb het vermoeden dat je probleem niet bij de kraan zit.
Te raden gaan bij de bouwer/installateur is denk ik de meest aangewezen optie.

Het blijft natuurlijk heel interessant om het verloop van je probleem te kennen want hier is misschien wel iets te leren.

Misschien is het binnenwerk van deze kraan af te stellen op doorstroming en staat deze (bijna?) dicht.
Kijk eens goed naar de kraan, net buiten het pennetje en de zeskantmoer.
Zit daar een gekartelde rand zodat je die met speciaal gereedschap af kunt stellen?

Zit er ook een inregelstand op de kraan? Staat deze misschien op 1 ?

Is een speciaal sleuteltje voor om hem verder open te draaien..

Ook al geprobeerd door andere thermostaat kraan erop te zetten? (omruilen met andere radiator.. of een handwieltje)

De inregelstand van de thermostaatkraan stond inderdaad op 1. Iets meer opendraaien met een speciaal inregelsleuteltje was de oplossing. Iedereen bedankt voor meedenken en alle tips!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Heb je problemen met wachtwoorden of reset, stuur een mailtje naar info a p e n staartje klusidee nl Nog niet geregistreerd? Registreer nu
or Log in via
Back
Bovenaan Onderaan