Marynen CMK 726 RE doet raar

Ihullu

  • #1
Sinds een paar weken vertoond onze wasdroger vreemde kuren. Na een minuut of vijf draaien stopt de machine ermee en begint het controle lampje drogen (icoontje met bakje met golven/waterdampen) te knipperen. Het indrukken van dit knopje start het programma nog een keer. Echter hierna stopt de machine weer (2 minuten later) en dan brandt alleen het controle lampje nog. Geen enkele knop werkt meer.

Soms wil het dan nog wel eens werken om de waterhouder eruit te halen en deze krachtig terug te schuiven. Hierna kan ik het knopje drogen (dat icoontje) weer indrukken en draait het geheel weer voor een minuut of 10. Daarna moet ik het ritueel weer herhalen of doet ie het helemaal niet meer. Behalve dan als ik 'm een hele tijd uit laat staan.

Ik laat maar een monteur komen maar ben toch nieuwsgierig of iemand een handigere (goedkopere) oplossing heeft of weet wat het kan zijn.
 

Henny

  • #2
Kan een slecht kontakt zijn in het elektrische circuit.
Wat ik zelf onlangs bij een dergelijke storing had, was een slecht
kontakt op de print van het moduul.
Moeilijk om op afstand op te lossen.
Een monteur laten komen lijkt mij in deze verstandig.
 

Ihullu

  • #3
Was ik al een beetje "bang" voor. Het lijkt wel of ie tijdens het programma in de war raakt. Zal wel een monteur laten komen.

Thanx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu