Nieuw onderwerp Reageren
Antjeschat

Antjeschat op 02 Juli 2015, 10:22   Gasbeton wand in badkamer tegen omringende metalstud wand
Goedemorgen allemaal,

Ik zit met een probleemje met betrekking tot een douchewand die ik in onze badkamer wil maken. Ik wil een wandje van 1,2m breed x 1,8m hoog maken van 10cm brede gasbeton blokken. Deze wand sluit boven niet tegen het plafond aan. De wand staat aan 1 kant vrij en aan de andere kant tegen een metalstud wand met dubbele beplating van eerste laag gewone gipsplaten en tweede laag gipsvezelplaten.

De wand wil ik direct op zwaluwstaartplaten zetten met de eerste laag in de specie. De smeervloer komt daarna om de wandvoet heen.

Hoe kan ik deze wand het best verankeren aan de metal stud wand waar hij haaks op staat?

Bij voorbaat dank voor jullie hulp.

Klusservice Klusidee
Klusservice Klusidee

Klusidee helpt je met het vinden van een klusoplossing! Kom je er zelf niet uit en heb je een vakman nodig schakel dan de klusservice van Klusidee in. Direct een vakman inschakelen

Naar boven
Nieuw onderwerp Reageren
Pagina 1 van 1

Klusadvies: Gasbeton wand in badkamer tegen omringende metalstud wand

Klusadvies: Gasbeton wand in badkamer tegen omringende metalstud wand
Gerelateerde onderwerpen Reacties Laatste Bericht
Geen nieuwe berichten Badkamer: Gibo wand tegen betonnen wand tbv douche 0 19 Oktober 2011, 01:12
Wat is +/- max belasting in kg van metalstud wand met gips? 5 08 April 2008, 23:46
Geen nieuwe berichten Metalstud-wand op betonvloer met vloerverwarming 3 06 Maart 2012, 20:39
Geen nieuwe berichten Horizontaal venster in metalstud wand 1 26 Maart 2012, 00:31
Geen nieuwe berichten Ombouw keukenkast wand (metalstud) 2 12 September 2018, 14:48
Geen nieuwe berichten Metalstud wand en bevestigen 42-inch flatscreen 4 07 Maart 2011, 19:22
Geen nieuwe berichten TV (38kg) ophangen aan gasbeton wand 3 23 September 2015, 14:14
Scheur in wand van gasbeton of Ytong 9 24 Februari 2010, 23:11