Bouwtekening kasteelbed

Pink99

  • #1



Ok na 29 pagina's te hebben doorgeworsteld weet ik zeker dat mijn vraag er niet bij staat. Dus bij deze mijn eerste post!

Heeft er iemand een bouwtekening van dit prachtige kasteelbed? We hebben 2 dochters dus of we gaan dit bed 2 x maken of we gaan afwijken van de tekening zodat je een L vormig meubel krijgt. Zou iemand me kunnen helpen? Ik weet zeker dat ik m'n meiden hier heel gelukkig mee maak!
 

IJkenhout

Vaste beantwoorder
Moderator
  • #2
Kan je de tekening niet zelf maken op basis van deze foto?
 

Pink99

  • #3
Nee ik kan helemaal niet omgaan met tekenprogramma's. Maar misschien wil iemand dit doen?
 

Kees

Vaste Beantwoorder
  • #4
Op dat ontwerp berust copyright! Niemand kan je echter verbieden om zelf een bouwtekening te maken en dat kasteelbed na te maken t.b.v. eigen gebruik.

Maar hier iemand vragen om (al dan niet gratis) een bouwtekening te maken teneinde een (weliswaar lastig te verkrijgen) handelsvoorwerp na te maken kan toch echt niet...

Daarbij komt dat dit forum er niet voor bedoeld is om anderen aan het werk te zetten! :?
 

Kees

Vaste Beantwoorder
  • #5
Ik heb even voor je gezocht: als je googelt met castle loft bed plans kom je een aantal bouwplannen tegen van soortgelijke bedden. Sommige moet je voor betalen, maar er zijn er ook direct beschikbaar. Wel allemaal in het Engels en het is niet exact hetzelfde model...
 

Pink99

  • #6
Sorry het was niet mijn bedoeling om mensen aan t werk te zetten!😊. Hartkleppen bedankt ik ga Google inschakelen
 

IJkenhout

Vaste beantwoorder
Moderator
  • #7
Grappige autocorrect fout :lol:

Als je met het maken hulp nodig hebt, weet je ons te vinden :klusjesman:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu