Whirlpool Monaco 1400 stopt tijdens halvewas

Alard2101

  • #1
De wasmachine stopt te vroeg tijdens een halvewas ,maar zodra ik het even uit en weer aan doe, gaat het programma weer verder. Kan dit aan het programma liggen van de klok ? wie heeft hier ervaring mee en hoe is dit opgelost ?

Alvast bedankt
 

Dsterk

  • #2
Of het aan het programma ligt kan je zelf testen, komt het stoppen halverwege ook bij andere programmakeuzes voor? zo niet dan zou ik gewoon dit specifieke programma niet meer selecteren. zo wel, probeer dan eens op te letten wanneer het programma stopt: gebeurd dat bijvoorbeeld al na 10 minuten, dan zou ik het eerst aan het verwarmingselement denken. stopt hij juist als hij zou moeten gaan ceentrifugeren, dan zou ik de koolborstels controleren. stopt hij wanneerhij moet gaan pompen, kijk dan de pompfilter eens na.
 

Alard2101

  • #3
De koolborstels zijn niet zolang terug vernieuwd.
Het programma stopt vlak voordat het moet leegpompen en te centrifugeren. En wanneer ik dan even uit en weer aan schakel, vervolgd het alsof er niets aan de hand is en maakt het programma dan af. Filter ook schoon .
 

Dsterk

  • #4
Misschien werkt je waterniveauregelaar niet goed. probeer eens een kookwas te draaien, vaak helpt dat al.
 

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu