Verven van de grote voorruit in de kamer!

Riel

  • #1
Hallo,

voor een bruiloft willen we van onze bruid en bruidegom de voorruit dicht verven van de woning! NU moet dit natuurlijk wel (eenvoudig) te verwijderen zijn, liefst ook zonder vieze vlekken op kozijnen, anders moeten we zelf alsnog aan de slag om het weer netjes te krijgen :lol:

Welke verf zou ik daarvoor kunnen halen? Ik denk aan kleuren, maar gewoon zwart smeren is ook al leuk zat.


Ik zoek me gek, en kan nergens iets vinden. Zoiets wat shoarmazaken op hun winkelruit tekenen etc, wat is dat voor spul??

Wil heb vanmiddag nog halen (tot 19u :p) dus als er toevallig iemand een tip heeft...

Dank je wel!
 

Koala

  • #2
Ik heb pas spuitbussen "verf" op krijtbasis gekocht bij een niet nader te noemen discount winkel waarvan de naam met een X begint.
Is bedoeld om muren, auto's en ramen te bekladden als grap, maar kan met een borstel of water eenvoudig weggeveegd worden.
Ik ga dit voor een vergelijkbaar doel gebruiken, alleen maken we een grote tekening in plaats van het raam helemaal dicht te smeren.
 

EdP

  • #3
't Zal intussen wel te laat zijn, maar goed hier mijn antwoord. Vroeger deden we dat gewoon met waterverf. Guache of vingerverf denk ik. We gebruikten dat om een bepaald raam er niet als deuropening uit te laten zien, na een keer er doorheen gelopen te zijn weet je dat zelf wel, maar je gasten niet ......

Eens in de zoveel tijd werd de schildering gewoon eraf gewassen en maakten we een nieuw ontwerp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu