Vaatwasser blijft pompen na verhuizing

Fishbreath

  • #1
Hoi hoi,

Na de verhuizing van mijn vaatwasser blijft deze maar doorpompen. Het gaat om een Candy A9002. De machine heeft in de meest vreemde posities gelegen en dus is er mogelijk water terecht gekomen op plaatsen waar dat niet hoort.

Elders in dit forum las ik dat er mogelijk water op de bodemplaat terecht gekomen kon zijn en daar heb ik op gecontroleerd. Er lag inderdaad wel wat water op maar dat was minimaal en dat heb ik weggehaald. Toch werkt de machine nog steeds niet.

Overigens wordt het water wel gewoon weggepompt want in de bak onder het filter zit maar een centimeter water. Overigens verwarmt de machine ook niet meer. Dat deed 'ie de eerste keer na het aansluiten nog wel maar nu begint 'ie met spoelen en bij het wegpompen van het water gaat het al mis.

Ik lees ook over het resetten van de machine maar ik kan nergens vinden waar ik dat zou kunnen doen.
 

Henny

  • #2
Controleer eens of de vlotter op de bodemplaat misschien
de aquabeveiliging blijft inschakelen.

Verder helaas geen documentatie van deze machine voorhanden.
 

Fishbreath

  • #3
Hoi Henny,

Bedankt voor je reactie. De bodemplaat heb ik eraf gehaald en gezocht naar een vlotter maar deze kon ik nergens vinden. Er stond wel wat water op die plaat en daarom heb ik deze er helemaal afgeschroeft in de hoop dat alles zou drogen.

Helaas is het nu, drie dagen later nog steeds niet opgelost en ik vraag me af of het probleem niet ergens anders zit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu