Uitdaging Bosch Balance vaatwasser met aquastop

Bianca84

  • #1
Goedemorgen!!

Hierbij een leuke uitdaging, in de hoop dat iemand ons kan helpen hiermee.

Enkele dagen geleden stopte mijn vaatwasser ermee. Hij ging niet meer aan. Als ik de knop draaide gingen de lampjes soms heel even branden en hoorde je elektriciteit. Ons idee: printplaat kapot.
We hebben een 2e zelfde vaatwasser van marktplaats gehaald en de printplaat over gezet, maar nu stuiten we op andere problemen:
Het eerste probleem was dat hij na de spoelcyclus en het afpompen daarvan, steeds uitviel en weer aanging. Ook bij het openen van de deur bleef hij afpompen.
Stekkertjes er weer even uit en erin, soda in het zoutreservoir en glansspoelmiddel bij gevuld. Even grondig met kokend water schoongemaakt en dat leek even te helpen, hij maakt de cyclus af.
Maar nu:
Water aanvoeren en afpompen blijft nog steeds doorgaan met de deur open, sproeien stopt wel. En na de volledige cyclus, bleef voorheen de vaatwasser op END staan. Nu zet hij zichzelf terug naar de start in een halve minuut en weer een halve minuut later, start hij zelf de cyclus opnieuw.
Filters gechecked. Volgens mijn man geen water op de bodemplaat. Labyrinth is schoon.
Zijn er nog meer dingen die wij kunnen doen of checken? Of die wij over het hoofd zien?

Alvast bedankt!

Groetjes
Bianca
 

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu