Type motor vijverpomp

Tavi

  • #1
Hallo,

voor mijn laatste jaar elektrische installatietechnieken heb ik een geautomatiseerde kweekserre gebouwd. Als onderdeel van de serre heb ik als pomp een vijverpompje toegepast van het merk 'Hozelock'. Maar ik moet namelijk ook een boekje maken over mijn eindwerk en daarin staat alle informatie, een soort lastenboek dus. Mijn probleem nu is dat ik op geen enkele site op heel het internet kan vinden welk type motor er nu in zo'n vijverpompje zit en wat info erover. Ik heb al opgevangen dat het een 1-fasige reluctantie zou kunnen zijn maar daar is geen zekerheid over.

Ik zou het heel erg appreciëren moest iemand mij hier mee kunnen helpen want het is namelijk in het belang van mij G.I.P.

Nu ik hier toch bezig ben zou ik misschien ook willen vragen of er iemand mij kan helpen aan wat info over een warmteweerstand. Ik heb namelijk als verwarming in de serre vloerverwarming toegepast met een warmteweerstand uit een oven of boiler (niet zeker welke) maar net als met de vijverpomp slaag ik er niet in om ook maar ergens wat informatie daarover te vinden.

Alvast bedankt voor jullie tijd, hopend op gunstige reply's

MVG, Merlijn
 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #2
Dan hebt u pech gehad, volgens de forumregels worden studenten niet geholpen met studie opdrachten, dat moeten ze zelf kunnen.

Uw tweede vraag kunt u stellen in een nieuw aan te maken topic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu