SIDE BY SIDE WHIRLPOOL 20RI-D3L A+ reeds naar de vaantjes?

Pelelaur

  • #1
Beste, drie dagen geleden een nieuwe ijskast laten leveren zoals in titel beschreven. Wat we tot nu toe hebben ondervonden. Ijsblokjes worden aangemaakt zoals het hoort. Ijsdispencer werkt bijna nooit. Listerie symbool weigert te branden. 6 sence symbool werkt niet. Soms lichten lampjes op zoals stroomonderbreking en dit zeer kortstondig. Koelen doet hij wel. Heb het idee dat de computer een fabricagefout vertoont en tilt slaat. Ik weet wel dat hij onder garantie valt maar heb mijn bedenkingen hoe hij zal worden gerepareerd. De technieker van Whirlpool komt op 2 Oktober langs. Maar ik vraag me af of hij zo'n euvel kan herstellen. Heb ik recht op een nieuw toestel? Ik weet het allemaal niet. Hij doet echt raar vanaf de stekker erin ging. Weet iemand raad. Hier nog even de nummers 858644511010 en 110903003088
 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #2
Google eens op consumentenrecht, er is veel over dit soort zaken te vinden.
Juridische zaken worden op het forum niet behandeld.
 

Pelelaur

  • #3
Ok, juridisch hoef ik het dan ook niet te weten alleen stel ik me dan de vraag of je zoiets aan huis kan herstellen. Jullie zijn dan als pro's ook de beste mensen om zoiets aan te vragen niet? Heeft zo'n tenchnieker alle onderdelen bij? Kan me dat niet zo goed voorstellen. Als ik bijvoorbeeld het bedieningspaneel bekijk boven de dispencers dan zie ik daar geen enkel vijsje aan. Ik vermoed dat daarachter ook het hart van de machine zit. Ook via de binnenkant kan je daar toch niet aan of zie ik dat allemaal fout?
 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #4
Alleen als het een echt grote operatie is gaat zo'n kast retour, ik zou niet weten waarom de kast normaal gesproken niet thuis te herstellen zou zijn.
 

Pelelaur

  • #5
Nou, ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren dan... Als ie geweest is op twee oktober zal ik hier schrijven wat er nu fout was en hoe het verholpen werd...
 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #6
Oké, sterkte er mee.
 

Tonr

  • #7
Contact opnemen met leverancier laat deze met spoed een gepaste oplossing geven
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu