Gas en licht op oude en nieuwe woning, hoe?

Ster100

  • #1
Mijn gas en stroom krijg ik van Eneco. Vandaag heeft de overdracht plaats gevonden van onze nieuwe woning. Nu blijven wij nog een paar maanden in de oude woning en verhuizen dan naar de aagekochte woning. Mijn Eneco rekeningen moeten op het oude adres blijven binnenkomen maar ook moet er in de niuwe woning gas en licht komen.
Hoe doe ik dat?
 

Utreg

Vaste Beantwoorder
  • #2
Aanvraag formulieren indienen voor nieuwe woning bij eneco voor energie.
 

Toon

  • #3
Gewoon op de site van Eneco zelf kijken, bij "veel gestelde vragen" als zoekterm "verhuizen" invullen?
 

Ster100

  • #4
Oke, maar welke vraag is het?
 

Toon

  • #5
Toon schreef:
Gewoon op de site van Eneco zelf kijken, bij "veel gestelde vragen" als zoekterm "verhuizen" invullen?
:roll:
 

Ster100

  • #6
Alle stappen op Eneco.nl doorlopen maar mij is niet duidelijk hoe ik aangeef dat er nog gas en stroom op het oude adres geleverd moet worden maar ook vanaf morgen op het nieuwe adres.
 

Utreg

Vaste Beantwoorder
  • #7

Pepjo

  • #8
Gewoon gevonden in de "veelgestelde vragen"( :? ) :

Uw opmerking of vraag :
Kan ik levering voor mijn nieuwe woning aanvragen en oude adres tijdelijk aanhouden?

Antwoord
Ja, dat kan.
U kunt zich aanmelden voor uw nieuwe woning via https://www.eneco.nl/klantenservice/verhuizen/. Daar kiest u voor de tweede optie: "De energielevering voor mijn nieuwe woning doorgeven." U heeft dan tijdelijk twee overeenkomsten.

Wanneer u de exacte datum van sleuteloverdracht weet voor uw oude woning, kunt u de levering opzeggen, kiezen voor de derde optie: "De energielevering voor mijn oude woning beëindigen."

Tijdelijk twee overeenkomsten betekent ook tijdelijk dubbele lasten, daarom is het mogelijk het termijnbedrag van de leegstaande woning te verlagen. U kunt dit regelen door contact op te nemen met onze klantenservice via het telefoonnummer 0900 - 0201 (€0,10 p.m.).

Let op:
Het verlagen van uw termijnbedrag is op eigen risico. Bij een tegenvallende jaar- of eindnota kunt u geen betalingsregeling meer treffen.
 

Peter

Specialist Bouw/Sanitair
  • #9
Nou makkelijker kunnen we het niet maken.

Toch wel mooi he dat internet, vroeger moesten we bellen om deze informatie te kunnen krijgen. :denk:
 

Ster100

  • #10
Sorry ik keek verkeerd
Opgelost
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu