Storing Remeha Avanta CW5

Vitaliy

  • #1
Sinds gisteren krijg ik storingmelding bij mijn 1 jaar oude Remeha Avanta 24 CW5. Er knippert cijfer 8 van rechts naar links op het display. Reset knop doet het ook niet. Geen enkele knoppen en knoppenkombinaties doen het ook niet. Ik hebmijn ketel ook enkele malen aan en uit gezet. Na 5 seconden begint cijfer 8 van recht naar links te knipperen. Soortgelijke melding kan ik niet in de handleiding vinden. Wel raar is dat reset toets het ook niet doet. Weet iemand wat heir aan de hand is?
 

Big smurf

  • #2



zit er voldoende water in de ketel?
staan er genoeg radiatoren open?
 

Vitaliy

  • #3
Hallo,

Bedankt voor je reactie. De handleiding heb ik ook gelezen. Ik denk dat het geen foutmelding 8 is. Cijfer acht springt van links naar rechts.

Er is voldoende water in het systeem en er zijn meerder radiatoren open.

Ik krijg ook geen warm water uit de kraan. Ketel regeert helemaal niet. Alleen als ik ketel aan doe doet ventilator 2-3 seconden daarna stopt die en begnt 8 weer te van rechts naar links te knippen.
 

Klorissa

  • #4
Een foutmelding gaat altijd samen met de letter e.Maar wat ik zou doen in jouw geval vraag het aan een monteur van Remeha zelf.Het telefoonnummer staat achterop de servicehandleiding en ze werken daar ook op zaterdag.
 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #5
@ Nutz74, dank u wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu