Stage opdracht

Justsaying

  • #1
Hallo klussers,

Ik ben technische bedrijfskundige en het bedrijf waar ik in werk produceert technische veren, onder anderen autoveren, raceveren en motorveren. Ze hebben een eigen poedercoat afdeling, waarin de veren gecoat worden. Sommige veren hebben een kleurencode nodig. Dit wordt als het ware met verfkwasten erop gestipt. Echter, komt het vaak voor dat de jongens die de kleurencodes aanstippen de verkeerde kleurcodering erop stippen. Dit heeft gedeeltelijk te maken, doordat de jongens die daar staan Pools zijn en de Nederlandse taal niet goed beheersen. Echter, krijgen de Poolse jongens extra cursusse, dit blijkt ook niet echt super te gaan.
Er is een lijst (in het Engels)aanwezig met de benodigde kleurencodes, Echter is het mensenwerk, waardoor fouten blijven bestaan.

Ik heb aantal brainstormsessies gehad, met een paar werknemers, echter kwam helaas niks nuttigs uit. Hebben jullie toevallig leuke ideeën om dit probleem op te lossen? Zelf dacht ik aan een automatische verfpistol die puntjes schiet. Echter vind ik alleen pistolen die verf spuiten. Ik zou het erg waarderen als jullie 'random' ideeën willen delen omtrent dit probleem
 

Frank

Vaste beantwoorder
  • #2
Sorry, maar Klusidee is niet bedoeld voor studie of stage opdrachten. Zie de forumregels hiervoor. Je zult het zelf moeten oplossen door eigen onderzoek, dat is vaak ook het doel van een studieopdracht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu