Staand toilet met onderaansluiting - welk inbouwreservoir?

Flappie

  • #1
Beste klussers,

Ik ga een inbouwreservoir plaatsen. Daar tegenaan komt een staand toilet, met AO afvoer, oftewel onderaansluiting.

Mijn vraag is - welk reservoir moet ik gebruiken. Ik heb 2x eerder een UP320 van welbekend merk ingebouwd, in combinatie met een pot aan de wand. Prima, degelijk spul. Nu komt de pot gewoon op de vloer te staan dus hoeft het inbouw frame niet zo stevig. Is de spoel inrichting van een up100 van vergelijkbare kwaliteit? Of zijn er andere, voordelige inbouw oplossingen voor staande toiletten?
 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #2
Lijkt me niet zo moeilijk, die u al eerder geplaatst hebt en goed bevallen is kunt u toch weer gebruiken.
Merken worden worden hier niet genoemd.
 

Flappie

  • #3
Ik vraag me alleen af of er ook speciale uitvoeringen zijn (niet een specifiek merk) voor een staand toilet. Aangezien er geen groot/zwaar frame nodig is om de pot aan te hangen en het geheel dan wellicht goedkoper kan.

Ik heb ze bijvoorbeeld wel gezien voor een urinoir... Als ik niet iets "passends" vind ga ik zeker weer dezelfde gebruiken.
 

Roykes

  • #4
Daar zijn speciale reservoirs voor in de handel.

google op staande pot met inbouwreservoir en je zult zeer snel je antwoord vinden.
 

Flappie

  • #5
OK bedankt beiden! 't Is niet wat ik zoek/bedoel, dus ik hou het bij het bekende model.
 

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu