Siemens vaatwasser blijft hangen op 1 minuut II

M.geeratz

  • #1
Ik heb een siemens vaatwasser type FD8210 SE 66A590EU/17 en deze blijft hangen op 1 minuut. Heb de machine al met diverse middelen gereinigd maar niets helpt. heb al diverse tips gelezen maar kom er nog niet uit. Graag advies!
 

Karend

  • #2
Hoi

Helaas ik kan je niet helpen...wij hebben met onze Siemens aquastop precies dezelfde klacht!! Ook het reinigen heeft hier niet geholpen. Momenteel ligt de halve keuken uit elkaar en probeert mijn man de machine opent te maken om te kijken of hij een verstopping kan vinden..Wast jullie machine ook niet schoon? Of komt de vaat er wel goed schoon uit? Ik hoor het graag en hou je wel op de hoogte van onze vorderingen ( hoop ik)..mensen met tips en ervaringen zijn ook bij ons van harte welkom! Onze machine is nog geen 4 jaar oud...

Succes Karen
 

Karend

  • #4
Ja die had ik inderdaad opgezocht, bedankt, en mijn man heeft hem helemaal uit elkaar gehaald en alles schoongemaakt. De hoek in het labyrint was heel vies en met heet water en bleekwater heeft hij het eindeloos doorgespoeld ( veel heen en weer schudden boven het bad) en alles ziet er weer helemaal schoon uit.
We hebben hem nu nog een soda wasbeurt gegeven en in ieder geval draaide hij een normaal programma en bleef niet meer op 1 minuut hangen.
Ook het bonken van de waterleiding ( wat hij eigenlijk al ruim een jaar deed, en wij maar denken dat dat zo hoorde, maar op dit forum lezen we dat dat niet zo hoort!!) liet hij net niet meer horen....

Vanavond een eerste wasbeurt, laten we hopen dat hij het weer doet!! Ik hou je op de hoogte!

groetjes Karen

Groetjes Karen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu