Siemens inbouw vlakscherm afzuigkap

H de Roeck

  • #1
Hallo,
Is er misschien iemand die me kan helpen , ik wil mijn oude Siemens inbouw vlakscherm verwijderen, is van 1996 , type nr LI 27270 ( denk ik)
Afzuigkap zit helemaal ingebouwd tussen 2 kasten, en zit 17 cm hoger , gemeten van onderkant kast.
 

Kees

Vaste Beantwoorder
  • #2
Haal eerst eens de filters onderaan eruit en kijk of je een typeplaatje met het E-Nummer kunt vinden. Graag het complete E-Nummer aangeven, incl. index (bijv. /01).

Vermoedelijk zie je van onderaf ook al wat beter hoe een en ander bevestigd is. Als de betreffende keukenmonteur (of doe-het-zelver) daarvoor een ongebruikelijke methode heeft gebruikt, kunnen we dat van afstand toch niet zien zo. :wink:
 

H de Roeck

  • #3
Ik zal het nog eens proberen, bedankt


Ik hoop dat het nu wel is gelukt en dat je het kunt lezen wat er staat het is niet zo duidelijk
 

H de Roeck

  • #4
Ik heb de afzuigkap er uit gekregen, zat aan de voorkant alleen maar vast met 2 schroeven, als je deze los draait en je steekt via de achterkant een schroeven draaier tussen de kast en de afzuigkap, dan kan je die naar voren schuiven. het is heel gemakkelijk als je het weet.Het was even een gezoek, maar het is gelukt.
 

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu