Ratel bitje

De oplossing

  • #1
Net gekocht waar eerder soort setje haalde waar soort schroefdraaier zonder punt in zat, zodat daar een bitje in kon. Zat nu soort dopje in (ook wel kort dus) met soort ratel mechanisme (merkte ik later). Wel handig dacht ik eerst, maar lijkt dat maar één kant op kan, gezocht om knopje of iets zodat ook andere kant 'm kracht op kon zetten, maar zie niks. En ratel op zich ook redelijk nutteloos lijkt me, behalve dat je niet opnieuw het bitje in de schroef hoeft te zetten, wat alleen van pas komt in heel krap hoekje misschien (is het wel wat mee uitgelegd, maar dacht dat ratel was om meer kracht te zetten). Iemand misschien dus toch een uitleg, vooral waarom dus alleen los en niet vast kan draaien ?
 

Mr. M

  • #2
Ik denk dat je hem gewoon om moet draaien. Kijk nog eens goed naar het mechanisme wat de bithouder bedient.
 

Frank

Vaste beantwoorder
  • #3
Of zwarte knop tov rode knop verdraaien.

Je topic had geen titel, die heb ik er maar aan gegeven.
 

De oplossing

  • #4
Ja, warempel, zo gaat die andersom.

Ps Vreemd dat die geen titel weergaf. Kon eerder niet eens posten zonder titel (daargelaten of zelf vergeten was, of dat die één of andere manier verdwenen was).

Bedankt, scheelt weer apart wat bijkopen.
 

De oplossing

  • #5



Of zoiets, zie nog wel even.


Of zeg 't anders maar a.u.b.. Of niet, me ook (voor wat 't u zal) goed. Doeg, eerst zo maar weer.
 

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu