Raam van een flat wassen

Alma

  • #1
Ik woon vier hoog en heb voor in mijn appartement een heel erg groot raam. Ik kan dit niet vanuit het zij raam wassen. Is hier iets voor op de markt?
Ik denk aan een grote spons met een magneet er in, zoals je ze ook wel in het klein hebt, voor aquaria.
 

Pepjo

  • #2
Volgens mij is hier iets voor op de markt dat glazenwasser heet, te vinden in het telefoonboek :D
 

Ronald42

  • #3
Glazenwassers komen met ladder niet verder dan de derde(ARBO). Met hoogwerker mag wel maar dat doen ze niet allemaal en is voor 1 raam nogal kostbaar. vroeger hingen ze bij ons tegenover aan de flat maar dat mag ook niet meer.
Dus ik kan de vraag wel begrijpen maar een oplossing weet ik zo 1-2-3 ook niet.
Indien er meer bewoners (wellicht ook nog boven U) zijn zou ik proberen iets collectief te regelen.
 

Ron321

Vaste Beantwoorder
  • #4
Er zijn genoeg glazenwassers die met zo'n lange stok met slang werken voor hogere ramen.
 

Ronald42

  • #5
4de verdieping is al gauw + 12 meter ik denk niet dat dat gebeurd maar ook ik kan het fout hebben en we gaan OT dus houd ik het hierbij. :wink:
 

Toon

  • #6
Zoals al eerder vermeld, is er geen VVE die dit soort zaken collectief regelt?
 

Alma

  • #7
Bedankt voor het mee denken.
Ik heb het al bij de vve geprobeerd, collectief, vind men niet nodig. Ik ben op dit moment de enige die het storend vind, helaas.
En ja glazenwasser voor mij alleen, moet met hoogwerker, duur grapje dus.
 

Frank

Vaste beantwoorder
  • #8
Ik heb lang geleden wel eens iets gezien van een spons en een magneet.
Dat waren van die obscure advertenties in de Autokampioen ofzo. :?

Je zette de spons met metalen kern aan de buitenkant en aan de binnenkant had je een deel met een magneet.
Maar of je er lekker mee kon boenen weet ik niet.
En of je zoiets nog kan vinden....
[edit]
Nog even gegoogeled op spons magneet en ramen en ja hoor bingo
hier.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu