Problemen wasmachine hoover AE 112

Summerville

  • #1
Hallo, ik heb een problemen met mijn wasmachine van het merk Hoover, type AE 112. Het is een machine die toch al bijna 9 jaar oud is. Ik denk dat het probleem zich situeert in het programmatie gedeelte.
Ik deed zoals gewoonlijk mijn was in de trommel, wasproduct en wasverzachter in de machine en deur dicht. Ik draaide de programmatieknop op 40 graden en duwde zoals gewoonlijk op start. Er kwamen drie streepjes en de machine startte niet maar op het display kwam er 40 graden op en die bleef maar pinken. In het begin toen ik aan mijn programmaknop draaide veranderden de graden nog op het display maar de machine wilde niet starten. Daarna heb ik nog eens aan de knop gedraaid en dan bleef het op het display pinken op 40 graden en veranderden de graden niet meer.
Ik heb al geprobeerd om het programma stop te zetten maar als ik het programma wil herstarten dan komt er onmiddellijk op het display terug die 40 graden die pinken.
Omdat de wasmachine al bijna 9 jaar is willen we er ook niet zoveel geld meer aan spenderen. Ik hoop dat iemand ons misschien via dit forum kan helpen.
Alvast bedankt
 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #2
Het is geen bekend merk machine dus het kon wel eens lastig worden om via het forum antwoord te krijgen.
U zou een leverancier van het merk kunnen bellen en vragen of hij een idee heeft waar het euvel zit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu